Jaké reklamní předměty vybrat pro své zaměstnance?

Jaký reklamní předmět tedy vybrat?

Určitě byste měli vybrat něco, co bude pro vaše zaměstnance užitečné a nejlépe i to, co používají každý den, třeba i v souvislosti s prací ve vaší firmě. Upomínkové předměty typu plaketa či placka můžou být sice esteticky hezké, ale položte si otázku – bude z toho mít opravdu někdo radost? Takové věci se často stanou jen dalším z mnoha lapačů prachu, který si lidé vystaví doma a po nějakém čase zůstanou zapomenuté na dně skříně v krabici.

Psací potřeby

Píšeme dnes a denně, a i když většinu psaného projevu nahrazujeme elektronickou komunikací, stále potřebujeme i psané slovo, i kdyby jen kvůli podpisům, rychlým poznámkám a podobně. Vkusná a elegantní propiska či tužka s logem vaší firmy udělá určitě vašim zaměstnancům radost. Je to věc, kterou budou používat denně a jedná se o vcelku levnou věc pro výrobu.

propiska

Deštníky

Kvalitní deštník není zrovna levná záležitost a potřebujeme je v průběhu roku velmi často. Vaše zaměstnance jistě potěší, pokud jim jeden takový věnujete. Deštník je navíc poměrně dobrá plocha pro logo vaší firmy za účelem reklamy. Využijte ale spíše deštníky skládací, jelikož s neskládacími se velmi špatně manipuluje.

Flash disky

Pokud využíváte ve vaší práci počítače, potřebujete často přenášet data a podobně, výbornou volbou je flash disk. Ty s menší kapacitou paměti navíc nejsou ani nijak drahé. Je to užitečná věc, z které se určitě nestane lapač prachu, ale může vašim zaměstnancům sloužit dlouhá léta. Podívejte se třeba na reklamní flash disky https://www.promodarky.cz/kategorie/reklamni-predmety/elektronika/usb-flash-disky-a-kabely/.

flash disk

Oblečení

Čepice, mikiny, trička, šátky…výběr máte velmi široký. Reklamní kousek oblečení udělá vašim zaměstnancům radost především, pokud bude design vkusně a decentně zvolený. Výbornou volbou je to hlavně v případě, pokud pořádáte různé neformální firemní akce. V takovém případě mohou zaměstnanci využít reklamní oblečení jako takový „stejnokroj“, kterým dávají najevo, že patří k vaší firmě.